Med blicken högt i det blå

Hej hopp, nu är jag hemma igen! Jag, alltså Isabelle. Bloggen, som har blivit omhändertagen av Sofia, är nu min igen. Jag har varit i Spanien i 10 dagar, njutit av god mat, massa bad och värme. Har bott i ett fint litet hus med min familj och min kompis familj. Kameran har följt mig och bilder kommer att titta fram lite då och då på bloggen. Nu fick två iphone-bilder duga.

Efter en mödosam dag i går, men klockan ställd på 3 mitt i natten, har jag vilat upp mig lite av denna natts sömn i egen säng. Snart bär det av till farmor som fyller år idag, vilket förövrigt mormor också gör, dagen till ära.


PS Tack till sofia för tidigare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0