Detta är en speciell dag

Detta är en speciell dag. Eller snarare detta borde vara en speciell dag. Detta är den dagen då jag slutar sommarjobba och har en litet sommarlov framför mig att avnjuta i Spanien.

Detta är en dag som jag har sett fram emot i 5 veckors tid och hela tiden har jag trott att när denna dag väl kom skulle jag fyllas av glädje ända ut i fingertopparna. Jag trodde att jag skulle känna en stor befrielsekänsla i hela kroppen. Typ ”Nu ska jag köpa världens största godispåse- känsla”.

Men istället jag har en vemodskänsla spridit sig i kroppen, ut i fingertopparna. Nu känns denna dag snarare ungefär som dagen vi slutade nian. Fast inte lika extrem då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0