Fredagsfint

Idag har jag städat lite extra noga, gjort lite extra fint här och där och sprutat lite extra med de där sakerna som luktar gott. Det sistnämnda ångrar jag lite eftersom alla dofter har gett mig huvudvärk nu. Två veckor är i alla fall avklarade och tre veckor av mitt sommarjobb återstår. En sak som jag har konstaterat när det gäller städar-yrket är att det är oerhört fysiskt ansträngande. Man rör ju sig hela tiden, i mitt fall 5 timmar och då lyfter jag tunga saker var och varannan minut också. Jag är helt slut varje eftermiddag när jag kommer hem.

Idag har jag i alla fall ignorerat tröttheten och dansat omkring med moppen för idag är det fredag och en välbehövd helg väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0