The Cut

Nu har jag äntligen samlat ihop tillräckligt med mod till att klippa av ärmarna på min jeansskjorta som jag köpte på herraavdelningen på H&M för något år sedan. Eller samlat mod kanske inte är rätta beskrivningen, snarare har jag äntligen tagit tummen ur röven och gjort det jag har funderat på att göra länge. Eftersom den kom från herravdelningen var ärmarna stora såg konstiga ut på mig, så jag fattar inte varför det har tagit så lång tid för mig att klippa av dem.

Nu ska jag till en vän sen ska jag försöka sooooooova. Sömn som förövrigt bara varit en liten parantes senaste dagarna…

Tidigare idag bytte jag och Sofia lite kläder. Hon gav mig ett par levis-shorts!! De satt tydligen inte bra på henne. Glad för det. Eller inte glad därför att det inte satt bra på henne, men glad därför att jag får ha dem under sommaren och för att de sitter ganska bra på mig! Tack Sofia.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

åh ta väl hand om dem och bär upp dem snyggt så att jag själv kan få lite inspiration och sedan sakna dem lite x-tra. puss!

2011-07-02 @ 12:08:00
URL: http://www.tasspuss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0