Tjat och prat och lite bla, bla, bla

Ligger just nu och degar i soffa, överväger om jag ska cykla ner till Transås och medverka på en grillkväll eller inte. Orkar jag? Egentligen inte, men med tanke på att jag förmodligen kommer ångra mig om jag inte följer med är det nog bäst att cykla dit ändå. Vädret känns dock lite sådär. Men bla, bla, bla.

Jag har varit dålig med outfitbilder på senaste tiden. Det beror på att jag inte har några outfits att visa, eftersom de inte blir jättekul outfits när man arbetar som städerska. Idag har jag haft jeansshorts, vit t-shirt, fotriktiga skor och håret i en hästsvans. Minimalistiskt som tusan, inga smycken, (utom små pärlor i öronen), ingen kul frisyr, inget originellt alls.

Jag har inget emot minimalism, så jag ser nog helt okej ut i alla fall, om det inte hade varit för de fula fotriktiga joggingskorna som suttit på mina fötter senaste dagarna... Men de gör nytta på sitt sätt i alla fall, de är ju hur bekväma som helst.

Mina älskade dr. martins som jag inte kan ha på jobbet...


Kommentarer
Postat av: e

smart med ringarna, det kanske man skulle lyckas plocka ihop själv. ja, ett år är väldigt länge...



snyggaste skorna också :)

2011-07-20 @ 21:24:56
URL: http://ettarengarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0