Två collage

Jag strosar omkring här hemma iklädd endast linne, trosor och strumpor och med en oerhört ful frisyr på huvudet. Det känns som att jag absolut inge gör någonting, men jag får ändå massor av saker gjorda. Jag har till exempel fixat till ett gammalt fult collage som har hängt på min garderobsdörr ett tag och irriterat mig eftersom det är så fult. Nu har jag täckt över alla fula bilder som jag inte kan förstå varför jag en gång satte upp. Jag har även fixat lite med designen på bloggen och spelat både gitarr och piano.


Kommentarer
Postat av: josefine

måste säga att du har massa fina bilder här på bloggen sötis!!

2011-06-17 @ 17:44:57
URL: http://josefinen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0