Senaste via Instagram

Det finns saker jag lätt fastnar för. En av dem Instagram.

Det svider inom mig för att det är så skönt att veta att det är lov i en hel vecka. Idag har jag njutit av att inte göra någonting. Burrat in tankarna i en njutvärd bok och legat och snyftat och gråtit för någon annans bekymmer. Som en tröst för mina egna. Som en tillåtelse, en förklaring.
Glömt har jag gjort, hur fint det är att läsa. Eller blivit upplyst snarare. Det är ganska skönt att vara inne i något, så är det med allt. Jag är periodare i det mesta, har en förmåga att suga ut varenda droppeav allt jag tar mig ann. Vrider ur trasan ända tills den nästan är torr, sedan ger jag den ett öda ett ruttna bort. Börjar istället krama ut en ny trasa.
Min nya trasa är Instagram, om ni fattar vad jag menar...
Eller att läsa kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket härligt kollage, färgerna går väldigt fint ihop.

2011-11-01 @ 18:11:21
URL: http://an0rakcity.blogspot.com/
Postat av: caroline

tack. vad glad jag blev att du skrev, för nu hittade jag ju hit. till din fina blogg!



vad heter du på instagram?

2011-11-06 @ 21:20:32
URL: http://summerfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0