Åker rutchkanan på mina oeniga tankar. Fast jag vet inte var den leder

Jag är så enormt värdelös på det här med att blogga. Insåg precis det.
Hur som helst, för att skriva något meningslöst om mitt spännande liv, så rör sig dessa ännu obesvarade frågor i mitt huvud just nu: När ska jag orka plugga kemi, under lovet? Vad är en svag polär kovalent atombindning? Och snön... (Vädret=?????)
Jag önskar just nu att solen ska utplåna all snö som ligger på marken, att gud var på min sida i torsdags på mattenationella, att friskis har öppet idag (litar inte på deras hemsida av någon anledning), samt att ett mirakel snart händer med mitt tunna hår.
Plus en liten glädjande tanke på slutet: Det är påsklov i en hel vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0