Skrivkramp eller vad fasen man ska kalla det.

Nu har jag inte kikat in här och sagt hej på ett bra tag. Just nu är det allra bästa tillfället, känner mig astaggad för att blogga, har all tid i världen osv... Eller, NEJ, skojjjjja. J
ag måste plugga. Jag hinner inte blogga. Jag hinner verkligen inte göra något annat än att plugga just nu.
Men min hjärna brukar liksom inte lyssna på samvetet där på ena axeln, så nu sitter jag här med datorn i knät och INTE med en mattebok upptryckt i ansiktet och gör allt jag egentligen inte borde eller hinner göra just nu.
Men, men.
På senaste tiden har jag passat på att tänka. Som vanligt har jag gått och velat mellan olika beslut och funderat tills hjärnan håller på att spricka, men jag har också hunnit tänka lite. På nödvändiga saker? Jag vet inte. Hur som helst, jag är usel på att skriva vad som rör sig i min hjärna här på bloggen. Varför har jag en blogg egentligen? När det enda jag lyckas åstadkomma är några korta onödiga texter lite då och då och en gif på mig sälv när jag blåser upp en ballong. Jag är kass på detta och nu MÅSTE jag plugga. Hejdå.
(Förlåt för detta otroligt meningslösa inlägg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0