Dots

Shortsdress: H&M

Jeansväst: H&M (Skjorta från herr med avklippta ärmar)

Tygpåse: Beyond Retro

 

Efter jobbet idag gick jag en sväng i stan på jakt efter den perfekta byxdressen. Byxdressar hittade jag, men definitivt inte den perfekta. Jag var till och med inne i de där affärerna som man nästan aldrig går in i, men kom ut lika tomhänt varje gång. Frustrerande, vad jag minns fanns det hur mycket byxdressar som helst förra året, men nu när jag vill ha en finns de ingenstans. Eller jo de finns, men inte den typen som jag är ute efter.

Jag gick bort till Nelly Outlet i hopp om att kunna stilla min shoppingabstinens och det gjorde jag! Med det perfekta plagget dessutom, inte en byxdress kanske, men perfekt var den…

Bild kommer i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0