Sneak

 
1. Jag kommer känna mig så festivalaktig/hippi/knarkare i den här nästa vecka på Storsjöyran. Absolut älskar tröjan o så. 
 
2. Min iphone är inlämnad på lagning och det känns som att jag aldrig kommer få tillbaka den någon gång i hela mitt liv. Som att jag har adopterat bort mitt egna barn. Samtidig är livet ganska skönt och slappt uatan ett ständigt behov av att kolla vad som händer på instagram, ta reda på vädret, fota frukosten eller skicka sms. 
 
3. Jag har inget mer att skriva nu eftersom mitt liv varken är på botten eller toppen eller uppe eller nere eller svart eller vitt. Jag är ganska allmänt nöjd. Föruteom en liten bitande oro inom mig att iPhonen inte kommer bli lagad innan festivalen. (Dagens i-landsproblem)
 

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

ser fin ut!

2012-07-18 @ 07:54:06
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Tildaesther

Åh men fint mösnter på tröjan! kram

2012-07-18 @ 10:15:32
URL: http://tildaesther.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0