Det sista inlägget

Om några timmar lämnar jag Sverige och bloggen och ger mig av till Spanien med Julia.

Det finns 100 miljoner anledningar varför jag har panik just nu. Ångestattack, mental sinnerubbning. Jag försöker packa men min hjärna vill inte fokusera. Det är ett vimmel bland alla tankar, en suddig bild av verkligheten och eftersom jag har 100 miljoner saker att göra innan klockan slagit 1, blir detta stresstillstånd bara värre.

Om jag överlever flygresorna kommer jag att vara hemma onsdag 10/8, om jag inte avlider i värmen det vill säga. Bloggen kommer att vara vid liv genom min fina Sofia som kommer slänga in ett inlägg då och då. Hon kommer bli en trevlig gäst här på bloggen.

Nu ska jag återgå till packningen. Panik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0