När det blir bra trots allt

Det blev inget gym för mig idag...

Efter att ha bytt om, packat träningsväskan, (eller tygpåsen från beyond retro) och promenerat till friskis, möts jag ut av en skylt där det står ”gymmet stänger idag 16.45”. Jag kollar på klockan och konstaterar att det är om en kvart och därmed hinner jag inte träna. Sur och irriterad går jag hem igen, men eftersom jag var inställd på att träna och ta ut mig helt och hållet, bestämmer jag mig för att ta en joggingrunda istället för gym.

En sol som värmde och en vind som kylde. En Isabelle som svettades sådär alldeles lagom.

Detta blev alltså en lyckad joggingtur tros allt. Jag fullföljde hela 9:an på kransmossen, plus 2x10 min lätt jogging dit och hem. Nu blir det helt klart en ligga-på-soffan-och-göra-ingenting-fredagkväll! Skönt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0