Himlen är oskyldigt blå

Nu sitter jag med mig undulat Nils på axeln, äter frukost och kollar på nyheter. Nils som för övrigt väckte mig klockan 8 i morse genom att vissla.

Jag känner mig just nu oerhört ovan och tafatt på att blogga. Inläggen är än så länge ganska textlösa, men jag ska försöka skriva lite mer nu när jag har kommit igång. Att skriva är ju trots allt riktigt kul. Jag vet dock inte vad jag ska skriva. Vad skriver man i en blogg egentligen?

Idag blir det i alla fall sola på altanen för hela slanten. När jag var i badhuset förra veckan och bastade och skrubbade mig, försvann all min solbränna som jag lyckats bygga upp under våren, så nu när solen äntligen är framme ska jag passa på.

Jag brukar ta varenda tillfälle till akt att vara ute när himlen är ockyldigt blå.

Senare under dagen ska jag försöka fixa designen och kategorierna lite bättre också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0