Lördagsmorgon, starkt kaffe och datorn i högsta hugg

Vaknade alldeles för tidigt idag och kunde inte somna om. Ursh.
Har suttit och redigerat bilder hela morgonen. Bilder på... mig själv.
Ego?
Svar: Ja.
Men, men alla har ju rätt till att vara lite ego. Detta är ju min blogg liksom.
Funderar på vad det är för väder ute egentligen. Solen verkar inte riktigt kunna bestämma sig om den ska vara framme eller inte. Ena sekunden skiner den och jag är nära på att springa och byta om till bikini, men plötsligt försvinner den bakom molnen igen och jag blir kvar här framför datorn.
Har än så länge inga planer för dagen. Har slurpat i mig en stor kopp mörkrostat Zoéga, men huvudvärken verkar inte vilja försvinna.

Kommentarer
Postat av: Pelin och Angelica

Hej! Fan vad kul tjejen. Spanade in din blogg, GRYM! Gillar dina bilder starkt. Hare bra!

2011-06-19 @ 23:48:05
URL: http://thousandways.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0