ett bildlöst inlägg om tankar som kommer och går.

Detta är en sån där dag då man inte borstar tänderna. En sån där dag som bara är, utan att ha varken mening eller poäng och utan att fylla någon funktion eller utrymme i dessa tomrum av dagar. Denna dag uppstod för att glömmas bort, eller minnas som en dag i mängden av alla andra meningslösa dagar. Men även om danna dag, som jag mestadels tillbringat i sängen, har varit en ganska tom dag, har den ändå varit en ganska bra dag. Det är något mysigt med att göra så mycket, men samtidigt absolut ingenting.
Jag känner mig ganska inspirationsfull dessa tider. Kanske att det kan vara så att en ny header är på väg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, tack! Vad roligt:)

2011-09-11 @ 19:38:29
URL: http://elinlovisakarolina.blogg.se/
Postat av: Lisen

Lite sådär kan jag känna ibland också, men jag tror precis som dig att det är bra att känna så ibland.

Kram

2011-09-12 @ 22:46:18
URL: http://liiseen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0