Hår

Mycket hinner förändras på några år, lika så min frisyr. Nu vill jag vill göra något drastist med mitt hår, men vet inte riktigt vad. Saknar allt vad det innebar med det mörkröda håret, allt utom utväxten som dök upp alldeles för ofta. Saknar även min tunga lugg som jag hade i 7:an, saknar mitt långa hår, samtidigt som jag trivs med det kortare. Som i alla andra beslut som jag tvingas att fatta i min vardag har jag beslutsamhetsångest så det svider. Jag vill klippa det kort, riktigt kort, men har inte samlat ihop tillräckligt med mod för det än


2011...

2010-2011

2009-2010 (Naturlig hårfärg, det var dock inte riktigt så rött som det ser ut på bilderna)

2008-2009 (Ursäkta gammal egobild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0