Lite av mitt lov

Under min frånvaro här på bloggen har jag...
...lyssnat på massa sånt här.
...pluggat en del.
...gjort veganska chokladbollar av torkade bär och nötter (nyttiga(!))
...åskådat regn och sol och snö och vind.
...tränat och insett att mina nya skor var för stora (arg)
...tagit random egobilder med photobooth.
...helt plötsligt blivit jätteinspirerad till att laga vegansk mat.
...gjort egen müsli för första gången.
...insett hur otroligt gott det är med avokado.
...bakat sckones.
+ träffat släkten, grillat med vänner, varit förkyld och ätit alldeles för mycket godis.
Ps. Tro det eller ej, men jag har nu lyckats förstå mig på alla fem kapitel i kemin som vi har prov i på torsdag. Det som legst i mitt bakhuvud hela lovet och utgjort en tyngd på mina axlar, är nu helt plötsligt inte mindre skrämmande än mina söta chokladbollar. Så himla skönt.
Trackback
RSS 2.0