Storsjöyran 2012

Efter elva timmar tåg var vi äntligen framme.
  Vi bekantade oss med grannarna.
 Vi kollade på Christian Anttila.
 Vi dansade på silent disco.
 Dagarna tillbringade vi i stan, på marknaden och på skivmässan.
 
 Jag slösade massor med pengar på olika tygpåsar, t-shirtar och pins. Det var värt.  
 Thåström var grym.
 Laleh var så himla söt live. 
 
 
Nästa dag åt vi den absolut bästa (och dyraste) frukosten på länge.
 Och jag fick en kram av Bamse.
 Sedan blev jag barnsligt glad när jag stötte på trummisen i Patti Smith Group.
 Och sedan blev jag ännu mer barnsligt glad när jag äntligen fick se Patti Smith live. (Åhhh så himla BÄST!)
 Sedan stötte vi på några Göteborgare som var himla trevliga (och blöta)
 The Hives var så sjukt bra!
 Först stod vi nästan längst fram på Den Svenska Björnstammen och var nära på att bli nedtrampad flera gånger om. Till slut lyckades jag backa.  
 Vi fuldansade i ösregnet till Rebecka och Fiona.
 Tältet var för blött för att sova i, så vi dygnade och värmde oss under filtar.
 Jag var Lilla My en stund.
 Sedan kom gryningen och det var fint.
 På tåget hem med blev jag sjukt deep och satt och skrev dikter på baksidan av tågbiljetten med Patti Smith på bröstet. 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv. Ja det var jag! Och uppenbarligen stod vi bredvid varandra under Kristian Antilla då jag precis hängde bakom högtalaren.

Och: HUR I HELA FRIDEN PALLADE DU/NI ELVA TIMMAR TÅG???? Herregud, höll på att dö av fem och en halv.

2012-08-02 @ 00:27:13
URL: http://cargohold.blogg.se
Postat av: Camilla

sv. Haha, det vet jag inte ens om att det hände, så det var inte jag som blev irriterad denna gång, då jag gick efter typ fyra låtar när jag fått några bilder - vilket jag var där för. Plus att mina njurar gjorde alldeles för ont för att jag skulle orkat längre. (Grät öppet på gatan efterföljande kvällar för att de gjorde så ont att röra sig. ((((: Hurra för att min kropp fungerar som den ska!)

2012-08-02 @ 11:30:49
URL: http://cargohold.blogg.se
Postat av: Nina

Älskar jeansjackan.. och typ alla andra plagg du har på dig. Och bamsekramen såklart!

2012-08-04 @ 22:56:14
URL: http://www.mittbrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0