Tillvaron

Sitter i en svart soffa och lyssnar på regnet som kommer och går. Går upp halv sju på morgnarna och äter och jobbar och drömmer och tänker och äter igen och jobbar till halv tre. Kommer hem och faller ner i en svart soffa och kollar på något gammalt Top Model och masserar mina ömma fötter. Känner mig likgiltig där jag ligger och flyter uppe på ytan och undviker att sticka ner fötterna i det kalla vattnet nere på bottnen. Firar min undulat som fyllt 10. Lagar massa vegansk mat och känner mig inspirerad. Är en oviktig person här i min svarta soffa.
Tillvaron just nu är ganska okej och så. Har varit ensam hemma sen i fredags då mamma och pappa spenderat sina liv i en husvagn i varberg. Gillar det. Behöver vara för mig själv ibland. 
 
Min iPhone har blivit förstöd. Är superduperledsen. 
 
Jag var ute på en promenad och plötsligt kom den värsta regnskur jag varit med om i hela mitt liv. Nej det var inte regn, det var en hård dusch. Mobilen befann sig på det olämpliga stället i min jackficka och trots att det var en regnjacka, kom det in vatten som trängde sig in i telefonen. Den fungerar med kameran fotar konstigt och hela telefonen blir överhettad så fort den används så batteriet tar slut direkt. Han på Telia sa att vattnet hade förstört ledningarna inuti och de enda som går att göra är att lämna in den på lagning. För 2000 kr. Suck.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Åh, vilka fina bilder. Du är väldigt fin du med.

2012-07-11 @ 23:48:39
URL: http://teenagebattlefield.devote.se
Postat av: Anonym

Herrgud så fin blogg. Dina texter är perfekt. Och bilderna. Snygg du e.

2012-07-12 @ 19:37:39
Postat av: Alba

Det där var jag ja, alltså.

2012-07-12 @ 19:38:12
URL: http://www.larsdotter.tumblr.com
Postat av: jacquiline

Så fina!!

2012-07-14 @ 12:36:58
URL: http://skyisblue.devote.se
Postat av: rebecca

du är så himla fin.

2012-07-16 @ 12:37:47
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0