Sjukligt

Sover 13 timmar, livnär mig på salta pinnar och isglass, kollar på nyhetsmorgon, slumrar bort i en dröm, spelar draw something, har världens fulaste frisyr osv.
Det är ganska mysigt att vara sjuk, trots allt.
Men igår var det inte det. Jag kunde inte äta på hela dagen, men var ändå tvungen att spy så fort jag rörde på mig. Ni vet, det där gröna som kommer från gallblåsan, när det inte finns någon mat att spy upp. Jag vet inte varför jag skriver om detta äckliga, kanske är det febern som spökar i mitt huvud. Ursäktar i alla fall.
Solen tränger sig in genom mina persienner och jag längtar ut. Samtidigt är det ganska skönt att inte göra något alls, något jag brukar ha svårt för annars
Kollar gamla bilder och drömmer om sommaren.
Nu ska jag lyssna på P3 dokumentär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0