Tumblr

 
 
 

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag har plötsligt gått och blivit galet aktiv på Tumblr. 

Jag har aldrig riktigt förstått det här med att samla andras bilder och rebloga...

 

Å andra sidan är det kul att samla helt random bilder på ett ställe för det finns ju så ofattbart mycket ofattbart fina bilder som ofattbart bra människor har tagit. 

 

Samtidigt tror jag inte att inspirationen kommer utifrån, utan inifrån. Att glida runt på olika bloggar, tumblr och instagram är kul, men inspirerad blir jag inte. Snarare informerad. Vilket jag tror är en grund för att senare kunna bli inspirerad på riktigt.

 

Därför är min tumblr en blandning av egna bilder och andras som jag kan gå tillbaka och kolla på precis när jag känner för det. Väldigt osorterat. Men om någon skulle bry sig hittar ni mig här


Kommentarer
Postat av: catarina

sv. TACK!!

(& så sant det du skriver om inspiration här ovan)

2012-10-02 @ 20:33:50
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: frida

tack snälla du
jag hoppas för din skull att regnet snart går över, trots att jag gillar det

2012-10-03 @ 08:30:00
URL: http://bruuman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0