Mitt orangea ritblock

 
Min sömn fungerar inte alls och jag kan inte äta. Jag har ingen energi till träning eller plugg och kan inte förhindra att ögonlocken faller ned på lektionerna. Mitt huvud känns tungt och min kropp känns seg. Jag glömmer att låsa dörren och emellanåt glömmer jag att le.
 
Men i det stora hela är tillvaron alldeles perfekt.
 
Jag har en form. Ett jag
En byrå som jag alltid bär på
Jag kan öppna vilken låda jag vill, när jag vill, var jag vill
Jag kan vara hur jag vill 
som jag vill 
vem jag vill 
i mitt orangea ritblock 
 

Kommentarer
Postat av: sara

haha visst är det möjs å sitta inne på sin toalett?

och vill bara in å tacka och säga att jag tyckte din blogg var mysig den med ju! kram å puss

2012-09-28 @ 20:42:34
URL: http://alivingcreature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0