Oh well, whatever, nevermind

Nu har jag vaknat 06:25 varje dag i en vecka och därmed börjat komma in i stadiet då ögonen blir allt hängigare, påsigare och tröttare för varje dag som springer iväg. Jag har ingen klocka som ringer, ingen mamma som väcker mig, men en inbyggd tupp i näsan som gal varje morgon och gör mig klarvaken punktligt klockan 06:25. Helt utan att ta hänsyn till eventuell sovmorgon eller helg.
 
Det spelar liksom ingen roll när jag går och lägger mig för jag vaknar samma tid ändå.
 
Idag är sista dagen mitt fritidskort är gällande och därför ska jag åka med 09:10-bussen till Göteborg. Buss 100 mot Göteborg är en av de två bra sakerna med Borås (den andra är att det finns mycket skog så man alltid har någonstans att fly undan och vara för sig själv och bara andas sådär som bara går att andas i skogen).
 
 
Slutligen, mitt visdomsord för idag: Om du någonsin funderat på en svart polo, DO IT. Jag hittade denna på HM för 75 kr och den har snabbt blivit min senaste materiella kärlek. Jag vet inte varför, det liksom bara klickade. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så himla mycket!
Måste säga, fyfan vad ditt hår är snyggt

2012-09-17 @ 20:33:04
URL: http://saraohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0