Festivalsgiffar






 
Jag vill ha sommmar NU
Jag vill ha festival och äventyr
Jag vill fuldansa i ösregn ända till känseln i fötterna försvinner

Jag vill lära känna nya människor
Jag vill bli inspirerad av olika personligheter, olika stilar och olika dialekter
Jag vill spela ölspel hela degen och dricka vin ur plastglas 
 
Jag vill sova i tält i sovsäck med tjocka strumpor 
Jag vill somna i en söndrig solstol 

Jag vill stöta ihop med en kändis på gatan
Jag vill se Patti Smith igen och bli genuint lycklig för en stund
 
Jag vill tillbringa dagen på marknad i en okänd stad
Jag vill ha djupa samtal på trottoarkant utanför Ica
 
Men först vill jag ha en lång och kall vinter
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill gärna bara hoppa över vintern. Ha lite goshöst först, sedan mysvårrusig lycka och sommar med resor och festivaler och musik och allt det som du skrev om. Vill så innerligt.

2012-10-08 @ 13:51:13
URL: http://droemmandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0